تا آغاز باشگاه‌های آسیا تمرینات فشرده‌‌تری خواهیم داشت
هاشمی: نباید در مورد حضور ملی‌پوشان در تمرینات مهرام بحثی وجود داشته باشد

سرمربی تیم بسکتبال مهرام گفت: باشگاه‌های آسیا مهم‌تر از هر رقابتی است و نباید در مورد حضور بازیکنان ملی‌پوش در تمرینات مهرام بحثی وجود داشته باشد.

خبرگزاری فارس: هاشمی: نباید در مورد حضور ملی‌پوشان در تمرینات مهرام بحثی وجود داشته باشد

مصطفی هاشمی در مورد وضعیت مهرام پس از بازگشت از رقابت‌های ویلیام جونز اظهار داشت: تمرینات‌مان از فردا دوباره آغاز می‌شود و باید تا جام باشگاه‌های آسیا فشرده‌تر تمرین کنیم و اگر غفلت کنیم بازنده خواهیم شد. زمان کمی داریم و باید خیلی زود به هماهنگی و آمادگی کامل برسیم.

وی در مورد اینکه آیا بازیکنان ملی‌پوش به اردوی تیم ملی می‌روند یا در تمرینات مهرام باقی می‌مانند، عنوان کرد: نمی‌دانیم چه وضعیتی پیش خواهد آمد، اما این موضوع اظهر من الشمس است و به نظر من اصلاً نباید در این مورد بحث و اختلاف نظر داشته باشیم. تیمی که 25 روز دیگر باید در جام باشگاه‌های آسیا شرکت کند، نباید تمریناتش به خاطر نبود بازیکنانی که نیاز دارد، تعطیل شود. کاملا مشخص است که جام باشگاه‌های آسیا مهم‌تر از استانکوویچ است و ملی‌پوشان کمکی مهرام باید در تمرینات این تیم حاضر شوند.

سرمربی مهرام گفت: همه تصمیم‌گیری‌ها به باشگاه مربوط می‌شود و منافع باشگاه ارجح تر از مربی و باشگاه است. باشگاه‌ها هرینه کرده و کار حرفه‌ای انجام داده‌اند و باید قدرت تصمیم‌گیری داشته باشند. قرار است فردا صحبت‌هایی با فدراسیون داشته باشیم و حتماً تصمیم منطقی گرفته خواهد شد.

هاشمی در پاسخ به این سوال که با ارزیابی که از ویلیام جونز داشتید، بازیکن خارجی جذب می‌کنید یا خیر، عنوان کرد: در چند سالی که در بسکتبال هستم، هم همه مرا می‌شناسند و همیشه واقعیت‌ها را گفته‌ام. اگر تیمی 2 بازیکن خارجی در باشگاه‌های آسیا نداشته باشد، مدال گرفتنش منتفی است. این هم همان اظهر من اشمس است.

وی گفت: جذب بازیکن پست 5 قطعی است، اما در مورد بازیکن دیگر هنوز به نتیجه نهایی نرسیده‌ایم. فرصت کمی داریم و باید هرچه زودتر وضعیت‌مان را مشخص کنیم.

وی در مورد ارزیابی خود از تیم‌های حاضر در باشگاه‌های آسیا گفت: مهمترین حریف همان الریاضی لبنان است که میزبانی مسابقات را بر عهده دارد. الریان قطر، فیلیپین و ژاپن هم تیم‌های بسیار خوبی هستند.  الریاضی نسبت به مسابقات غرب آسیا قدرتمند شده است.

سرمربی مهرام در پایان اظهار داشت: آنچه که مشخص است اینکه در باشگاه‌های آسیا از حد توان‌مان بالاتر ظاهر خواهیم شد.