فولاد ماهان نیم فصل اول را در رده دوم به پایان برد




تیم بسکتبال فولاد ماهان(تینا) رقابتهای نیم فصل اول لیگ برتر را با قرار گرفتن در رده دوم به پایان رساند.

 دیدار معوقه تیم های فولاد ماهان(تینا) و شهرداری گرگان که از هفته چهارم باقی مانده بود، در گرگان برگزار شد که طی آن میهمان موفق شد با نتیجه نزدیک 74 بر 72 میزبان خود را شکست دهد.

بدین ترتیب فولاد ماهان(تینا) با 9 پیروزی از 11 دیدار خود پشت سر مهرام بدون شکست در رده دوم و شهرداری گرگان نیز با 2 پیروزی در رده یازدهم جدول قرار گرفتند.

گفتنی است؛ این دیدار به دلیل محرومیت شهرداری گرگان از حضور تماشاگرانش در سالن خالی برگزار شد.